torsdag 24 mars 2016

lyssnar igenom anti för första gången, den är ok

I måndags missade jag bussen för att himlen var så mm läcker. Det var helt okej med mig förutom att jag fick sällskap av en creepy gubbe i busskuren >:(
Sen åt jag middag och drack vin på botequim. Skulle fotografera den fina utsikten men frös för mkt så det blev inget bra alls.
 Igår åkte jag till Intendente och hade myskväll med Emma
Hon har ju bott här ett tag så hon kunde visa mig fina ställen som t.ex casa independente då. Jag drack vit sangria och hon club mate.
Vi snackade om terrorattacken, snubbar och läskiga män som förföljer en. 


Mikket bra ställe.
Idag har jag storhandlat på lidl i en alldeles för kort klänning så att alla såg mina trosor när jag böjde mig fram, tur att jag hade snygga undies på mig. Jag har också suttit på vår altan och ätit jordgubbar och läst en bok. Sen kom våra roomies hem och jag och Michaela sprang en runda i Monsanto. 

Här är jag när jag kände mig bombass bombastic. Det ska man ju också få göra ibland.

Jag tycker om er alla som läser så mycket trots att jag bara lägger upp shitty iphonebilder och skriver så tråkiga saker. <3333333 PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar