onsdag 6 januari 2016

tvåtusensexton!!!

God jul, god fortsättning och allt sånt där.
Nu är det tvåtusensexton 2016!!!! Fantastiskt, coolt, ett år till har gått och hur har jag mått egentligen? Har mått en jävla jävla massa piss detta år. Legat under täcket och blivit alldeles svettig och gråtit så galet mycket to be frank. Jag säger som Moa sa på nyår: tvåtusensexton ska jag FÖRSÖKA ha mindre ångest och må mindre kass.
För det är ju inget man kan lova utan man får önska och hoppas att man mår bättre och inte hela tiden ska tvingas plaska runt i en balja fylld med ångest.

Jag har haft halsfluss och feber och bara gnölat mig genom tvåtusensexton sedan nyårsdagen. (Ska allting verkligen alltid suga?). (Nä jag tror inte det kanske bara lite till och sen blir det bättre)

Snart flyttar jag från Malmö och det känns så jävla trist och kasst, men jag ska också flytta vidare till Lissabon så det känns väl ändå lite okej. Har lärt mig att älska Malmö väldigt mycket och om jag någonsin får råd att flytta hit igen kommer jag göra det på sekunden.

Jag har verkligen noll löften eller visioner om hur tvåtusensexton ska te sig. Allt är bara blankt, det får bli som det blir. Inga jävla löften om att jag ska träna och gå ner si och så många kilo, inga måsten, nada. DET KÄNNS SÅ FUCKING SKÖNT. Bara tomt, ingen prestationsångest, inga måsten, inget tvång. Shit vad skönt. Suger tvåtusensexton så gör det väl det, blir det bra så blir det väl det.

Verkligen dagboksskriver här nu men har glömt min dagbok i Lund och måste bara få skriva av mig. Den här bloggen är ändå ett jävla skämt. Men det är ändå kul att det är några som läser så känner man sig lite mindre ensam här i cyberspacen

4 kommentarer:

  1. kollar ofta in här och hoppas på inlägg. Kommer du göra en böcker du läst 2015-lista? Du läser alltid så bra böcker så jag uppskattar verkligen den!! Vad ska du göra för något i Lissabon? Krya på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <333 ja jag tror jag gör det, visste inte om folk uppskattade det, men om du gillar det så kör jag! Har bytt mobiltelefon så halva årets böcker har försvunnnit men ska se hur mycket jag kommer ihåg. I Lissabon ska jag bara skriva, läsa, äta god mat och inte göra något annat. Kram

      Radera
  2. sho!!! har tänkt skriva den här kommentaren flera gånger men alltid glömt av det. Ville säga att jag har följt dina många olika bloggar sen den du en gång hade på frida.se?? det är i mina ögon ganska sjukt!! tack för all läsning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså så mycket kärlek till detta!!! Enda sedan frida.se-eran haha det är dedication!!! tack för att du följt med <3333 KRAM

      Radera