tisdag 16 december 2014

v47-50











I mitt liv känns bilder på mopsar och nästan överdrivet mycket gos (tidiga morgnar) som det bästa sättet att leva. (Väntar på stormen men den kommer ju aldrig, trots att vi tog in all uteservering)





Mig själv i storlek extra stor. Är arg på allt, på fascister, nazister, rasister, sexister. Retweetar allt. Black lives matters.





 Smiter ifrån till Köpenhamn = bra tillflyktsplats.






 

Och är sjuk vilket ärlikamed så jävla jobbigt. Och har mens. Vilket också är så jävla jobbigt. Ska stoppa upp en hormonspiral i min livmoder på fredag och är pissnervös. Någon av ni som läser som har gjort det och kan lugna mig något?

Love you all. Vad gör ni vad håller ni på med svara mig, det är kul att höra något från er!!
/agi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar