fredag 24 oktober 2014

Morgonstund har guld i mun

Hej allihopa!
Klockan ringde fem imorse, dvs för tjugo minuter sedan och jag gnydde och gnällde och tänkte "vem fan börjar jobba 06.30", sen kom jag på att det är sjukt många, så jag slutade att gnälla och kokade mig en kopp kaffe stor nog att dränka mina synder i. 
Insåg att min liv lät så tråkigt i förra inlägget att jag kände för att bevisa, delvis för mig själv, att jag faktiskt hittar på saker.


Läser om mr cut off my ear och hittar sjukligt grumpy katter.

Dricker kaffe med onkel spjuver och går på lägenhetsvisningar. Firade ett halvår hehe woho! Såg The Salvation på bio, clean westerfilm med Mads Mikkelsen, Mikael Persbrandt och Eva Green (som spelade mest kickass ever)



Har nya bralls, skriver kylskåpspoesi, äter blodapelsin, tar selfies i vanlig ordning.

 

Här är två jätteroliga bilder:
Bild 1: Snubbarna som renoverade min morfars balkong gav honom en hemmaodlad zucchini som seriöst var den största jag någonsin sett. Räckte i typ en månad
Bild 2: Världens mest fantastiska bild på min syster mig och okänd skrikande bebis



Försöker ta hand om min hy men gillar mer den kontraproduktiva looken med en ciggiluring.
 

Klippte mig!! Är ännu kortare än dessa bilder visar. OMg
 

Samt lite nice höstmalmö när man traskar mot pågen sin. 

Det var det. 
Nu har typ hela min morgontid gått åt till att blogga istället för att läsa som jag hade tänkt. Fett värt. 

Nu får ni skriva något kul som jag kan läsa på jobbet sen. 
(Ps. råkade skriva typ halva inlägget i caps lock och sen skriva om allt. Kan vi enas om att det behövs en knapp som bara gör om allt man caps lockat till små versaler aka my greatest wish ever)

puss och kram från mig








2 kommentarer: