tisdag 8 april 2014

Allting rullar på som det ska det går bra nu

Mötte upp dessa fnattiga filurerna för att reuniona lite med Anna som kommit hem från en månad på Bali den jävla räkan.
Cjud as a button som alltid, den där fröken Anna!
 

Lagade vegetarisk thai med en liten gnubel i torsdags och spanade in hans nya lägenhet som var superdelicious.
 

Spatserade runt lite mer som jag gör och läste ball artikel om legendariske Mars Sacher 58 som fucking anmält svenska staten till diskrimineringsombudsmannen pga höjd snusskatt. KÖPER DET!
Förbannade ännu en gång alla gudar jag känner till för att jag inte ser ut såhär och kan kicka detta helt jävla omänskligt fabulösa hår hmpfff.

Superskrattar lite stelt över att den här bilden jag la upp på tumblr ligger på 14 500+ notes. Samt kommentarerna till den. 
 

Igår: spelade schack med liten gnubel. Gav upp ganska snabbt.
Imorse: drack vatten med citron och ingefära som var lökigt gott.

Imorgon är jag ledig vilket är sweet och jag planerar att göra allt förutom att plugga även fast det är det enda jag borde göra.
Nästa vecka är det påsklov och jag har bestämt mig för att börja på yoga. DUBBLAR PÅ THE SWEETNESS.







2 kommentarer:

  1. Alltså, mannen som är upprörd över snuset <3 hade lätt dömt till hans fördel i en domstol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know! Hade jag med, vi snusare måste stå upp för varandra.

      Radera