onsdag 5 mars 2014

Veckosammanfattning på en onsdag, livin la vida loca

Men hallå från en brusten böna som ligger och skriver detta blogginlägg och lyssnar på King Krule istället för att göra vettiga saker så som studera in en massa tråkiga filosofigubbar och deras ointressanta tankar om kausalitets- och orsakslagar. Låt oss ta en titt på livet:
Fick ett asballt mail och ba fuck yeah ima rich bitch doodles fuckers 


Tog en turelur till Malmö (obsa Carro med Karhu) som slutade superknasigt men ändå jävligt OK med lite classic gos.
Grät lite över sanningskvallen på detta


Igår var det sol så jag och Ian passade på att se fabulösa ut i den tills den bestämde sig för att gömma sig bakom några trista moln.
Sen stack jag till Morran som fnissar till vänster på bilden och intervjuade dessa supersköna bönorna till mitt gymnasiearbete. Satt och dreglade över semlorna som jag tyvärr inte kunde käka pga ett jäkligt drygt nyttighetslöfte jag dragit på mig.
Dagen avslutades med ännu fler sköna bönor och 100-dagarsöl för att fira att det bara är hundra dagar tills vi ramlar ut i vuxenlivet.

+ med veckan:
+ Höll ett sweet tal om Mårran idag och grät nästan själv för att det var så sorgligt
+ Lämnade in en argumentative essay som legat och gnölat mig i hälarna ett tag
+ Har käkat en jävla massa gröt och advokadomackor
 - med veckan:
- Insåg att jag hade råkat stava red read i min argumentative essay och förbannade min kvickhet att skicka in den innan jag läst igenom den.
- Inga semlor
- Är så skoltrött att jag seriöst inte vet om jag klarar hundra dagar till.

Sammanfattning: helt ok hittills.

CYA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar