torsdag 13 februari 2014

En pillemarisk liten lista i ett nattligt tillstånd av tråkighet

Äsch, vet ju hur det är va; listor är kul att göra men inte att läsa. Men vet ni jag säger vafan för jag ser för mycket digimon istället för att plinka tangenter och producera gymnasiearbete så måste känna att jag gör något annat med min tid.
Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Åh, ball! Innan jag hittar en bild så bettar jag hundra riksdaler på att det var ungefär såhär: löpartights, fett hår med femhundra liter mjöl i, gråtandes på en toalett pga att tvåan suger piss.
....OK, hade tydligen fel och såg så här suveränt superfab ut??!!?!


shit, snacka om att jag peakat detta år :-(((((

När vaknade du imorse?

Vaknade klockan 7 men tog på mig en pillemarisk min och sov en timme längre (taking a walk on the wild side so to speak)
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Måste. Ha. Kaffe. Nu. WLÄLÖLÄLÄÖLÖL (antagligen mest det sista vilket är ett plågat stön)
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Verkligen inte. Prata aldrig med mig på morgonen om inte det du ska säga är något av nedanstående alternativ:
a) din lektion är inställd, sov vidare
b) jag har kokat kaffe
c) vill du gosa?
Vilket humör är du på?

Just nu har jag ont i magen och sitter och småtaggar en soon coming mens (vilket jag gjort snart i tre dagar genom att äta allt jag ser, mycket effektivt! Rekommenderar att dansa under tiden, for real)
Har du ont någonstans?

Lilla nausemannen som sagt.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Öhk, ingenting verkligen. WOW, vad mitt magont gjorde detta till en tråkig lista gosh.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Köpte cigg och snus på seven eleven. Livet som en lyxlirare alltså, gäller att visa framfötterna vettni
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Herregud, tror fanemig att det var hogwarts.nu (SAKNAR DIG FÖRALLTID HOGGY </3) seriöst den bästa sidan jag någonsin varit medlem på
Vad ska du göra ikväll?

Om jag inte redan låg i sängen hade jag hoppat ner i den nu, men ack måste fan upp och borsta bissingarna innan den lyxen kan få infinna sig.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Brukar jamma stenhårt till hollaback girl om mornarna, annars är the imperial march mitt supertips som morgonlåt. Bara FEELA the power som börjar banka i era arma hjärtan
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Kom banne mig hem från Stockholm och viktigheter i Riksdagen då visst var det på det viset? 
Vad har du på dig idag?
Kul kläder, typ en fotlänk som jag fick av en gnubel vid namn James i Dominikanska Republiken, ett par kaffefläckade jeans. VÅRJACKA?!?!  Ni får visualisera detta i era beautiful minds för just nu är det enda som pryder mig en sunkig t-shirt och en lagom osmickrande dubbelhaka.
Och helgen då, hur blir det med den?
Det är freaking frågan det. Ska nog alla hjärtans dag-öla och så jobba såklart, embracea mitt sportlov och att det endast är fyra månader till studenten. Sing halle-fucking-lujah.

PK som i PUSSKRAM 
xxxx

2 kommentarer:

  1. blir alltid obeskrivligt överlycklig (och ont-i-hjärtat-nostalgisk men det ignorerar jag.....) när jag läser om hog. åsså HÄR av alla ställen va, nu steg du lite till i mina books

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, hoggy var fan för bra för att vara sant, så många bra minnen från den fina plattformen!
      AMEEE, puss på dig vava!

      Radera