tisdag 10 december 2013

Mot Göteborg

 Kolla vilket fint treat jag fick i brevlådan idag. En wünderschön tröja från lazy oaf alldeles utanför min pengaliga och som jag faktiskt inte riktigt vet varför jag köpte förutom den självklara babefaktorn den innehar.
Sad girl. 
 KUL SAKER SOM HÄNT:
1. Blev avritad
 

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag är sjukt imponerad eller fruktansvärt skraj för den här avbildningen av min egen nuna. Still COOLT. Duden som har ritat heter mah13art checka in honom vettja

Var disträ när jag gluttade grey's anatomy (<3333) och slutresultatet blev 14 hemska flätor som fick mig att ser ut som en muterad bläckfisk GÖTT.

Annan rolig sak som jag skrattade ett långt tag till:

OCH SIST MEN INTE MINST DEN ROLIGASTE SAKEN:
Som jag nämnde innan har vi haft ett projekt i skolan där vi samlar in pengar till Musikhjälpen. Vi sålde våfflor (här kan ni höra en intervju med SR klicka HÄR) och kom upp i ca 5400 kr vilket är asbra. 
Tillsammans med de andra grupperna lyckades vi nå freakin TRETTIOTUSENFYRAHUNDRA KRONOR. Så amazed av oss och imorgon åker jag och tre andra upp till Göteborg för att överlämna checken. Kanske dyker vi upp i glasburen om tiden är rätt. SÅ HÅLL UTKIK IMORGON PÅ DAGEN.

Kram från agy




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar