söndag 17 november 2013

I'd totally share my tots with you




När ska poser bli ett full time job? Hade blivit stenrik.
Det här var en dag då jag var relativt äcklig och hade mjöl i håret (tips till er som inte vet att mjöl är världens bästa torrschampoo!!!!!!!). Har dock mjöl i håret relativt ofta HAR DET IDAG TILL OCH MED.
 Lite liv i bildform:
 Carro och röken
 Maja och pepparkakorna
Alba, Tilda och Beate. När vi fotograferade spyxgrupper.
 

Idag (har en snusmumrik runt halsen, 100 % lyckoamulett) är jag poser som alltid och mjölhårig som alltid. 
Känner mig även lite tråkig så lägger in något SVINKUL istället:
OBSOBSOBS, DETTA ÄR EN BILD PÅ NAPOLEON DYNAMITE RIGHT NOW!!!?!?! Please spela in ljudet av er världsbild som krossas och skicka till mig. 

Skicka en kommentar och visa att ni lever förresten, blir fan orolig när det ekar så supertyst här i min lilla narcissistiska lekarena. 

xx /agy





6 kommentarer:

  1. ALLTSÅ NAPOLEON, du behöver verkligen inte ändra dig för andras skull, VAR DIG SJÄLV.

    PLEASE?!?!?!1

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, älskade lilla nappe!!! Saknar hans hår </3

      Radera
  2. hahha va!? funkar det med mjöl? GUD vad grymt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAG VET! Världsrevolutionerande och mitt bästa husmorstips since fucking forever

      Radera
  3. Hahahaha sista bilden.....


    KRASCH!!!

    SvaraRadera