onsdag 23 oktober 2013

Superhjältarna

Förra fredagen var det dags för årets första spyxfest så jag gjorde det man bör göra som gruppledare (dvs laddade min kamera, sammankallade medlemmar, blev fruktansvärt jättefull) och danselidansade sönder klacken på min ena sko.
Här är mitt lilla lammkött Ole.
Beate som Storm (läs hennes blogg här förresten)
Hanna var Hit Girl och hade det fränaste håret of this century.
Temat var American Halloween och vi satsade alltså (som ni kanske listat ut med lite extra hjärnanvändning) le superheroes. Lite behövlig ring of fire ackompanjerad av mr Cash himself.
Tilda var Zorro och frrrrrrrrruktansvärt fab I may say
Approvar so bad att Carro var utklädd till Den Maskerade Proggaren; en superhjälte vars identitet inte må vara så internationellt celeber men ack vilken ball dude/dude..ette?!
Maja a la batman (har tyvärr ingen bild på käre Viktor som var mr Wolverine och såg ut som att han hade bajsfläckar på kinderna efter mitt hemskt krassa försök att fixa lite decent polisonger)





 Själv var jag ju Cat Woman och de bilder jag lyckades lokalisera på mig själv föreställde mig (charmerande som man må vara under berusningens trollkraft) dansades på något bord. Ser omåttligt glad ut så är glad för min skull åt mig själv.

NU -------------> sängen.

xoxo Tyra Banks oh no I mean Agnes (whatevs same shit different names, förlåt vet inte vad jag snackar om :/ aja)





2 kommentarer:

  1. sv: höh, du med kan jag tänka mig. Du känns också som en gubb-person som skrockar då och då.

    SvaraRadera
  2. ÅH superhjältepeppen, fyfan vad kul! Vi hade samma tema på senaste personalfesten. Jag var Dr. Octopus. Blir oroväckande taggad på lila hår.

    SvaraRadera