lördag 12 oktober 2013

Låt oss se vad dagarna gav oss

Fredag: drack öl med Ebba och fick sms från vänner att hänga med på äventyr. Hoppade över stängsel och dansade i nationsmörkret och shottade kanelbullar med Arvid. Sen kysste vi den finaste gatan i Lund sa "shit vad fin du är" (jag tänkte wow vad kullerstenar kan ge en bra minnen va)

Lördag/söndag: åt frukostar som var stora och behövliga för min bakfullhet. Jobbade hela dagen, läste ut en bok, drack vin med Felicia.

Måndag/tisdag: cyklade hem från träning och tänkte på hur mycket jag hade älskat Lund om jag inte var född här. På tisdagen räckte jag fingret åt allt möjligt typ livet, hösten, ledarskap och organisation-uppgifter etc

Onsdag: Alla var fixade upp till tänderna för vi skulle ju ta vårt sista skolfoto för all tid någonsin (kanske, förhoppningsvis? suck..). Ibland när jag tänker på mina vänner får jag en ilande men ganska fin smärta i bröstet "SHIT vad jag älskar dessa människor" alltså verkligen, eminenta från hårbotten till tårna hela jävla högen. Vill fälla tårar och gråta mig en flod och lyssna på justin timberlake samtidigt


ALLTSÅ <33

Torsdag: Skubbade tyskan och håla vilket möjligtvis kan vara det bästa valet detta årtioendet. Sen jobbade jag och det var ingen där så jag och min arbetskollega som man kan kalla cykel (eftersom hans namn uttalas precis som det tyska ordet för cykel) sjöng med till MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD och hade danstävling. Sen drack jag öl och tänkte att det kanske är bra medicin mot förkylning och halsont (det funkade inte så bra).

Just nu sitter jag i mina rosa velourpants som enligt vår Systrar i Jeans-kodex ska lämnas vidare till Anna när hon flyr landet för en studerande syster i Ankara (bra för mig för jag får vara kattvakt <33333). Förbereder mig mentalt för jobb = dricker kaffe och läser Sylvia Plath. 
Hejdå fina och tack för era jättebra kommentarer blir helt lycklig i maggen!

ps. hahahahhahahahhahahahhahahahahhahaahhahahahahahahahahzhhahahahha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar