söndag 27 oktober 2013

I look like Tom Hanks

Sitter ju och glider runt på ett höstlovslöv nu för tin (åh ack om man ändå vore från Norrland). Fast nä nu ljög jag, höstlovet verkar mest bestå av jobb för min del och en massa netflix, breaking bad och kaffe. Vilket jag visserligen är helt OK med. 

Såg far&son på moriskan i fredags, dansade på scenen och kastade ut pizzor som om de var frisbees över ett ångande dansgolv. Jobbade 9 timmarspass bakis dagen efter och spelade monopol tills tårarna flödade. 

Har en massa planer för detta lov, vi får se hur många som blir genomförda. VAD SKA NI GÖRA/HAR GJORT PÅ LÖVELILOVET? ps. kom på att lönöl (dvs den där jävligt bra ölen som man kan köpa när lönen kommit) är världens bästa palindrom.

ps. 2 
Inga ord nödvändiga.

heido /a


2 kommentarer:

  1. Jag har tidspublicerat ett inlägg som heter "blogs i read" till imorgon bitti och har lånat fyra bilder från din blogg och även länkat till den eftersom du är en av bloggarna som presenteras där. Jag hoppas hoppas att det är okej och att presentationen jag gjort till din blogg inte är felaktig eller liknande, då det är min bild av den. Puss och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen! Låter ju svinball, tack så mycket för äran :-) kram

      Radera