onsdag 16 oktober 2013

Ferbies




Om mitt liv går ut på att ta selfies på skoltoaletten, jag vet inte men det finns en ganska stor chans att det är så det ligger till. Mitt rosa hår är nästan helt försvunnet vilket är lite sad. Men vad ska man göra?

Sov en bra nio timmar inatt och vaknade UTSÖVD! Händer det ens? Jag menar när var senast jag gjorde det duno kanske när jag inte fanns. Sen fick jag en jättebra idé till en novell jag vill skriva så att jag nästan kom försent till skolan. Ibland ska man klara saker va, till skillnad från gårdagens morgon då jag hoppade över min första lektion och låg hemma och grät över all prestationsångest jag ständig lider av (FUCK U LÄMNA MIG IFRED JAG DUGER FINE VETTU)

Till något lite som jag skrattar åt minst en gång om dagen:

TACK för boktipsen, keep 'em coming <3
xxxxxxxoooooooo

(Ska skriva något viktigt snart lovar)


2 kommentarer:

  1. ALLTSÅ JAAAA FERBIES?!?!? AMAGAWHD. hade glömt deras existenzzzz

    SvaraRadera