onsdag 2 oktober 2013

En lista a la onsdag

Vad har du på dig?

Sitter i tredubbla tjocketröjor då jag och min familj har delade åsikter gällande vad som är varm och kall inomhustemperatur.
Hur mår du?

Generellt - tiptop, tror inte att jag lyckats att INTE bli sjuk under hösten sen jag gick i sjuan. 
Vad önskar du just nu?

Just nu önskar jag att jag får min lön snart...och att mitt sociologiprov går bra imorgon WIE
Vad ska du göra imorgon?

Imorgon har jag de fabulösa nöjet att avnjuta en skoldag inklusive 3 timmars håla och TYSKA (plis kill me) känner såhär:

Och på fredag?
Dricka öl. Känner mer såhär då:

Vad skrattade du senast åt?
Alltså skrattade helt galet högt igår då jag kollade igenom hela New Girl säsong 2. Ni förstår verkligen inte, det var det mest absurda gapskratt jag någonsin skrattat. Visserligen skrattade jag ganska högt tidigare idag då jag såg Misantropen på Hipp.
Vad grät du senast åt?
När min kära moder kom hem från sin utlandsresa.
Senaste köp?
Ett paket camel och ett paket tuggummi, näjz änd fräsh
Vem sov du senast med?
Tror det var Anna <3
Vad läser du just nu?
Alltings början av Karolina Ramqvist but I ain't getting the feeling... vi får se om boken charmar mig mer ju längre jag kommer.
Senast sedda film?
Tror det var 10 things I hate about you, favoritfil forever and ever (seriöst name one thing hotter than a young Heath Ledger, mhm menar det)
Vem var den senaste som ringde dig?
Fadern min, dock svarade jag inte för jag är elak.
Senast 3 inkomna sms?
Cool
Ok. Nä bara sakna dig och ville prata. Kan göra det imorgon. Puss
<333
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Ja jag kan ringa dig sen allt är bra med mig
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Anna, hon skrev :'/ som svar på mitt "I hate u always forever near and far close and together"
Vart vill du åka just nu?
Vill en hel del till London men taggar också att dralla till Dominikanska Republiken på jullovet.
Nästa planerade resa?
Tidsmässigt så vitt jag vet till Dominikanska då, men min pappa pratar också om att vi kanske ska ta en långhelg till Milano eller Barcelona samt snackar lite med Anna om en långweekend till London. PLUS så planerar vi sönder den traditionella Pragresan just nu men den är ju inte förrän nästa vår.
Dagens bästa.
Kaffekoppen när jag kom hem från Malmö 
*me all around the clock*

ADIOS AMIGAS FROM DA CYBERSPEJZ


2 kommentarer:

  1. alltså du är så underbar. har följt dig sedan du gick i nian tror jag och det är fabolous i know. (ingen stalkervarning här inte nej) detta är dock officiellt min första kommentar (förlåt agnes)

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså <333333333333 verkligen blir helt lycklig av denna kommentar så finy!
      puss och kram och tack för den första officiella kommentaren!

      Radera