måndag 21 oktober 2013

3 saker

1. Åt nyss min allra bästa macka. Som vi alla förstår en jordnötsmörmacka. FOR REAL gråter jordnötsmörstårar när jag äter det. 

2. Vi har en solros hemma och det är ju kul för solrosor är min favoritblomma (FÖR ER SOM INTE FATTAR SÅ HINTAR JAG SÖNDER HUR NI SKA KAMMA HEM JACKPOT dvs moi PÅ FÖRSTA DEJTEN, ALLT SOM KRÄVS ÄR EN SOLROS OCH EN BURK JORDNÖTSSMÖR)
*~haute couture~ * 


3.  Håller på att läsa Madame Bovary och ska skriva min svenskuppsats om mr F och detta konstverk. Dock grämer det mig mer än gläder just nu. Wä

Har haft världens sämsta natt kantat av inceptiondrömmar och tända lampor allt på grund av JÄVLA serien Bron. Helt seriöst har ni inte tittat på det tidigare BÖRJA INTE. Så läskigt att jag funderar på att isolera mig från samhället och flytta till en ö mitt i Atlanten. 


Hejdå


2 kommentarer:

  1. Broen är ju så sjukt bra, men inte sååå läskig det är ju inte ens supernatural creatures det är ju bara lite crimes going on. Sorry för eng, bäst uttryckt så!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha men jag är en mes när det gäller scary shit och de där snubbarna i djurmaskerna som stod i fönsterna var ju inget annat än asläskiga!? Såg dock nyss klart säsong 1 yey, sjukt bra verkligen men visste redan vem som låg bakom alltet tyvärr :((((((((

      Radera